Silkroad Online Bilgi Destek Merkezi
Daha Ayrıntılı Hizmet İçin Ve Daha Çok Forum Kalitesi İçin Lütfen Üye Olun

Eğer Üye İseniz Lütfen Giriş Yapın




Silkroad Online Bilgi Destek Merkezi

Silkroad Online Bilgi Destek Merkezi....Hep Destek.. Tam Destek...
 
AnasayfaPortalliGaleriTakvimSSSAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 sopalık kızlar

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
AsiKarsiyakali
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 378
Yaş : 27
Karakter : O ŞİMDİ ASKER
MesLek : KARŞIYAKAYI ÖZLER
Server/Guild : ŞAFAK 150 (UNUTULDUK)
Kayıt tarihi : 11/01/08

MesajKonu: sopalık kızlar   Cuma 16 Mayıs 2008, 1:27 am

K: alo napıosun
E: iyidir canım nasılsın
K: nerdesin?
E: evdeyim..
K: hmm...kim var?
E: kimse yok televizyon seyrediyorum...
K: öyle mi? kimse yok "sevgilim" de o zaman şimdi yüksek sesle bana
E: yavrum manyaklaştın gene
K: der misin şunu?
E: Kimse yok sevgilim..
K: peki..
********
K: Alo napıosun?İki saattir mesajlarıma cevap vermiosun
E: mesaj mı attın,ev kalabalık canım duymamışım kusura bakma.,oturuyoruz arkadaşlarla?sen napıosun?
K: Duymazsın tabi,hep öyle olur zaten.Kim arkadaşlar?
E: Ahmet, Mehmet, Abdurrahman falan işte
K: Hmm..Kız var mı?
E: Bilemicem,Abdurrahman dan biraz şüpheleniom gerçi ama
K: Nasıl yani?
E: Aşkım hepsi erkek ismi olduğuna göre,ve sen de hepsini tanıdığına göre kız var mı yok mu anlayıver istersen
K: Sen bana salak mı demek istiyosun??
E: Ne alakası var canım ya
K: Ne demek ne alakası var?Kız mı erkek mi onu bile ayırt edemiyomuşum ya ben
E: Ben şimdi böyle mi dedim
K: Lafı kıvırma hadi hadi,kaçırdın bi kez ağzından toparlamaya çalışıon.Sonra ben suçlu oluyom hep böylesin sen zaten kıvırıp duruyosun lafı.Söyle hadi söyle sen salaksın de çekinme.Doğrudan söylemekten daha beter ettin zaten.Hiç demiyosun sevgilim uzaklarda yalnız kalıyo,merak etmesi doğal falan diye
E: emelll
K: Bi de cevap veriyo
E: Emeeeeeeeeeeellllll
K: Efendim
E: sen nasılsın demiştim en son,napıosun
K: napıcam düşüncesiz sevgilimle uğraşıyorum işte
E: Aşkım..
K: Neeee
E: Hadi telefonu o güzel ellerinle kendin kapat yoksa ben gelip ellerine yapıştırmak zorunda kalıcamm
K: Sen beni sevmiosun artık,eskiden böle yapmazdın
E: Hey ya Rabbim ya..Yavrucum ne alakası var.Arkadaşlar var bak içerde,yanlarına gitmem lazım.hem sen de gerginsin kavga edicez bu gidişle ondan kapat diyorum ben sana.
K: tamam tamam ben anladım arkadaşlarına beni tercih et sen zaten.
E: Allahım dayanma gücü ver
Bu esnada kızı arkadaşları çağırır ve:
K: Neyse benim kapatmam lazım,kızlar beni beklio içerde.Bozulmazsın di mi kapatırsam
E: Yok canım, ben de zaten onu diyodum yarım saattir.
K: Ha iyi hadi bay bay
çat..
******
2.KISKANÇ KIZ
K: O kız aradı mı
E: yok aramadı...
K: ne zaman aramadı?
E:
*******
K: nasılsın canım bugün?
E: süperim aşkım sen nasılsın
K: hm. nasıl süper? neden ki? ne gerek vardı şimdi?
E: nasıl yani? belli bi sebebi yok öyle.. iyi hissediyorum kendimi?
K: hm.. (kesin başka birine âşık oldu bu) adı ne? ben tanıyo muyum bari?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ilkergullu
Deneme Moderatör
Deneme Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 257
Yaş : 26
Karakter : ...
MesLek : ...
Server/Guild : Alexander INVINCIBLE
Kayıt tarihi : 06/05/08

MesajKonu: Geri: sopalık kızlar   Cuma 16 Mayıs 2008, 11:13 am

Böyle Bi Kız Arkadaşoım Olsa Katil Olurdum lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
sopalık kızlar
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Silkroad Online Bilgi Destek Merkezi :: Eğlence :: Geyik Bölümü-
Buraya geçin: